Mellanlandar i Trollhättan

Mellanlandar här i Trollhättan är nästan vad det känns som att jag gör idag. I måndagskväll åkte jag å Ann till Sthlm eftersom vi skulle ha seminarium i Solna på tisdagen. Eftersom jag har världens bästa kompis i Sthlm så fick vi bo hos Carro å Calle. Kom inte dit förrän efter halv tio någon gång och åkte vid 8 på tisdagmorgonen så blev en väldigt snabb visit men alltid trevligt att få träffa Carro..:) Snart är det ju jul också så får jag förhoppningsvis träffa henne igen..:) Björn kollade förbi en snabbis när han ändå gick förbi utanför också. Skoj att se honom igen, två år sen vi sågs sist nu. Var tar åren vägen?! Jag börjar nog bli gammal..haha.. Ett jättestort tack till Carro å Calle för att vi fick sova hos er iaf..:)

Kom tillbaka till Trollhättan igårkväll kring 22. Kom hem och plockade ihop lite sedan blev det ett riktigt trevligt samtal innan det var dags för sängen...:) Å idag har vi varit på Volvo hela dagen. Blir Volvo imorgon med sedan på eftermiddagen går tåget först till Göteborg och sedan byte för att ta tåget till Bollnäs. Därför känns det lite som att man lagom hinner komma hem hit så är det dags att åka igen. Blir inte mycket bättre i Bollnäs heller.. Kommer dit imorgonnatt och åker på fredageftermiddag igen. Kommer tillbaka dit på söndagkväll och åker jättetidigt på måndagmorgon.

Jag lovade ju att räkna efte rungefär hur många bil jag skulle röra mig från i måndags å en vecka framåt, det blir ungefär 300 mil kom jag fram till. Lagomt berest med tanke på att all förflyttning är med tåg å bil så är ju inte direkt som när man flyger å tar sig hundra mil på en timme e.. Har bokat biljetter till Luleå sista helgen i november nu också. Ska bli riktigt trevligt att få komma upp och även att få festa där igen, väcker ju lite sentimentala känslor..;)

Orkar inte lägga upp några bilder idag heller.. Jag vet jag är tråkig men jag har inte tömt kameran på ett tag och är för lat för att göra det just nu..

Sedan måste jag bara sluta det här inlägget med att tacka en viss person (du vet förhoppningsvis vem du är). Det är så skönt att ha någon som bara lyssnar och kommer med kloka råd. Hoppas du vet hur mycket det betyder för mig..:)

Men nu får ni sova så gott allihopa för det ska jag göra..:)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0