Snabbt...

Idag blir det bara ett snabbt inlägg. Det där med att gå tidigare från jobbet gick sådär idag. Hade inlämning 15 sen satt vi kvar å väntade på att allas rapporter skulle komma ut. Åkte hem vid kvart i fyra i alla fall.. Så lite tidigare än vanligt..:)

Hem och åt lite också sen iväg till gymet där det blev ett hårt be- och axelpass. Hela benen skakar fortfarande så det märks att det var lite för länge sen jag körde ett benpass, men det var kul iaf eftersom det gick ganska bra...:)

I övrigt har jag faktiskt inhandlat min första julklapp idag, snacka om att vara ute i god tid va..;)

Ikväll har jag å Ann hängt framför datorn och kollat på serier hela kvällen och nu tänkte jag nog gå och lägga mig å läsa ett kapitel eller två i boken jag håller på med och sedan sova...

Vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0