Böcker och sol

Precis när jag tänkte gå ut och sätta mig i solen så ringde pappa och sa att vi skulle åka och hämta bilen som varit på lagning. Så var bara att klä på sig och bege sig iväg. När jag ändå var ute så passade jag på att hämta ut ett paket som hade kommit också gick jag på biblioteket. Lånade två av böckerna jag hade fått tips om också en bok om förändringsarbete. Måste ju anstränga gärna litegrann nu när jag bara går hemma iaf...:)

Sedan åkte jag och hämtade mamma på hennes lunch så handlade vi till helgen. Efter det åkte jag hem med maten. Var lättare sagt än gjort att få in den i vårt proppfyllda kylskåp. Sedan fick jag äntligen gå ut i solen. Satt mig i en solstol och läste i min bok. Så nu är det bara hundra sidor kvar. Kanske hinner läsa ut den imorgon om jag har tur... Så kan jag släpa med mig lite nya i helgen istället.. Satt och solade i uppkavlade mysbyxor och BH, hur varmt och skönt som helst...:)

Försökte ladda upp lite bilder men ville inte fungera så får ta dem imorgon istället...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad blev det för böcker du lånade? nyfiken



Ja, goda grejjer är det, men jag tänker att han är ju katt... men men, tycker han om det så gör han, jag kan inte missunna honom det direkt =)

2009-04-29 @ 22:12:23
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag är jätteglad för klänningen, bara en liten detalj som behöver fixas till, men jag börjar få en lösning på det i huvudet så nu behöver jag bara fixa den i praktiken också, men jag är övertygad om att det löser sig.



Jag är jätteglad för mitt jobb och alla spännande saker jag får göra, det är onekligen en otrolig förmån att få uppleva och göra så många olika saker. Bild på klänningen kommer, var så säker!

2009-04-29 @ 22:26:15
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0