Bokutmaning

Hittade den här bokutmaningen hos Spessartin och bokmal som jag är måste jag ju göra den..:)

1. Vilka författare köper du alltid i inbundet (dvs, snabbt efter boken kommit ut)?

Liza Marklund, Camilla Läckberg och Marian Keyes är exempel på böcker som jag köper så. Annars brukar jag försöka hålla mig till böckerna har kommit ut i pocket...


2. Vilka författare har du flest böcker av i bokhyllan?

Liza Marklund, Camilla Läckberg, Marian Keyes och sedan har jag mycket av de övriga svenska deckarförfattarna. Finns även en del från Denise Rudberg. FInns massa böcker i min bokhylla (läs i mina flyttkartonger) så vet inte allt jag har riktigt...

3. Vilken var den senaste boken någon tipsade dig om, och vad tyckte du om tipset?

Fick en massa tips av Spessartin tidigare men har tyvärr inte hunnit ta tag i dem ännu.


4. Vilken var den senaste boken du gav bort? Mottagande?

Jag gav Carro en del böcker i julklapp som var skrivna av Denise Rudberg.

5. Har du några biblioteksreservationer just nu?

Nä, men jag har tänkt gå ner dit nu inför sommaren och låna lite så jag slipper lägga ut en förmögenhet på att köpa böcker.

6. Vilken bok/böcker läser du just nu?


Madame Terror av jan Guillou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0