Civilingenjör och civilekonom på pappret

Posten kom precis så jag var ut och hämtade den. Fick mina examenspapper så nu har jag examensbevisen på papper både för min civilingenjörsexamen och min civilekonomexamen.. Grymt skönt... Nog för att jag har varit klar några månader nu men är ändå skönt att få det bekräftat på papper också...:)

Mamma ringde och sa att vi skulle äta vid halv ett så nu ska jag byta om och göra mig redo för lite lunch...


Jag och syster i våra examensmössor på hennes studentdag..


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Visst känns det skönt att ha sitt examensbevis, det är ju ändå det som är kvittot på allt slit man har lagt ner vid böckerna!

2009-04-08 @ 17:57:26
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0