Dagens kommentarer

Var ju som sagt och hälsade på farmor innan jag åkte till travet så här kommer en del kommentarer från det besöket.

Jag: "Du verkar ju trivas och ha det väldigt bra här i alla fall..."
Farmor: "Det är väldigt bra här, du borde också flytta hit!"
Jag får väl tacka för omtanken att hon vill att jag ska bo där det är väldigt bra och trevligt även om man kan undra hur gammal hon anser att jag är?! :)

När det var dags för mig att bege mig:
Jag: "Nu måste jag gå om jag ska hinna till travet men jag kommer in någon annan dag och hälsar på igen!"
Farmor: "Ja, gör det. Det är väl roligt för dig att få komma hit och titta på alla bilar"
(Hon har en stor korsning utanför fönstret.)
För det var ju för bilarnas skull och inte hennes som jag kom och hälsade på...;)

Efter travet cyklade jag förbi tågstationen och tog ut biljetterna till imorgon så jag slipper krångla med det då. Sedan cyklade jag hem och kollade mailen och så innan jag dammsög och lagade middag. Har fixat med lite papper och sånt och nu sitter jag här och degar. Tänkte inte bli allt för sen ikväll eftersom jag måste kliva upp tidigt imorgon... På fredag måste jag kliva upp i tid igen för ska på möte på tidiga förmiddagen. Så den här veckan måste jag kliva upp och passa en tid tre dagar på rad, det var länge sedan...*ler*

Kommentarer
Postat av: Sara

Farmor då :) hehehe

2009-04-03 @ 19:34:22
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0