Dags att höja

Tror faktiskt att det börjar bli dags att höja lite på bröst nu också. Känns hur bra som helst. Har ju funderat ett tag på att byte träningsprogram efter påsken så nu har jag bestämt mig. Fick en kompis träningsschema idag så efter påsken ska jag testa det istället. Det är dock 4-splittat så får se om jag får det att gå ihop med konditionsträningen annars får jag testa hans 3-split... För så länge jag är arbetslös ska jag banne mig inte gå under 3 pass/vecka iaf e....

Svepte en gainer på gymet och sedan mötte jag upp faster. Efter det åkte jag hem och duschade och lagade lite middag. Var så hungrig så blev majsbiffar och ris som gick fort. Jag hade tänkt testa en soppa som jag såg på tv'en härromkvällen men imorgon börjar jag jobba innan de andra i familjen slutar så det får nog bli på onsdag i så fall. Är ju snart tre timmar sedan jag åt nu så snart dags att äta något igen. Vet dock inte riktigt vad jag ska äta ännu. Något gott förhoppningsvis...:)

Nu ska syster få låna nätet ett tag så jag får väl passa på att stretcha lite extra medan jag tittar på matprogram på tv eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0