Dags för årets första löptur

Jag och Sara bestämde oss precis för att bege oss ut för årets första löptur om en liten stund. Dock undrar jag var vårvädret tog vägen?! Alldeles grått och trist ute och nollgradigt. Hade mycket hellre fått vara samma väder som igår.. Vi kom fram till för fem minuter sedan att det är ju skönt att det inte regnar iaf. Gissa vad det precis började göra?! Visst, nu kanske snön försvinner lite fortare så det är ju skönt (såvida det inte vänder och blir snö eftersom det ligger kring nollan) men jag hade mycket hellre haft sol och fint. Har hunnit byta om iaf så nu ska jag bara sätta på mig ytterkläderna så är jag färdig. Det väntar jag nog dock med till Sara kommer för vet inte om hon hade tänkt cykla/åka bil hit så är ju dumt om jag måste sitta här alldeled för mycket påklädd och vänta allt för länge...:)

Som ni förstår blir det ingen fönsterputsning idag iaf. Funderar på att baka lite muffins som vi kan ha med till fjällen istället. Vill helst göra bullar också men det kan jag ju roa mig med någon dag i veckan när ingen är hemma och äter upp allihopa för mig...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0