En del avklarat

* Fixa papper till försäkringskassan
* In på arbetsförmedlingen och få påskrift på ett papper
* Leta reda på allt som behövs för deklarationen och sedan deklarera
* Betala räkningar
* Fixa med dator åt släkten (halv klart, ska dit åförhoppningsvis fixa internet imorgonbitti)
* Packa
* Laga mat att ha med
* Ett löppass
* Två gympass (ett avklarat men som jag skrev tidigare var risken att det endast blev ett)
* Hämta mammas cykel
* Tvätta systers cykel (jag åkte kanske i lite väl mycket lervälling härromdagen..)
* Säkerhetskopiera min egen dator (just nu har jag alla bilder liggande som extra kopia på minneskortet som sitter i kameran, kan ju vara dags att tömma...)

Kan på en gång säga att systers cykel inte kommer att bli tvättad om vädret är dåligt imorgon med. Säkerhetskopieringen av datorn och räkningarna sparar jag nog till fjällen när jag har massa tid också. Packa är ju dock en fördel om jag gör innan imorgon eftermiddag...haha..

Avslutar dagen med lite citat från dagens besök hos min underbart goa farmor:

Farmor: Känner du någon Sven-Erik?
Jag: Det är ju min pappa, din son....
Farmor: Är du hans dotter?
Jag: Ja, det är jag..
Farmor: Jaha, att han aldrig har berättat det för mig då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0