En hel del att göra

Idag har jag lite att göra iaf, skoj skoj..:) Klev upp och åkte och påskhandlade med mamma imorse också passade vi på att tanka bilen så det är gjort. Sedan skjutsade jag mamma till jobbet och åkte till nästa affär för att köpa lite småsaker som inte fanns på den första affären. Åkte hem med alla matvaror och gjorde mig lite iordning sedan åkte jag till farbror och hämtade deras dator så ska jag kolla på den senare idag. Var även in till arbetsförmedlingen och fick påskriften som jag behövde. Just nu steker jag köttfärs för att kunna sno ihop en lasagne att ha med till fjällen. När köttfärsen är stekt ska jag åka iväg till en restaurang en bit bort och köpa matlådor sedan tänkte jag åka hem och göra klart lasagnen innan jag ska åka och hämta upp mamma på hennes lunch för då ska vi bland annat iväg och köpa lite påskblommor.

Ska ta med tidning och lite påskgodis på samma gång och svänga förbi hos farmor med också. Sedan ska jag göra en till lasagne (en vegetarisk till syster). Samtidigt som jag gör detta ska jag även packa tänkte jag. I övrigt blir det nog gymet innan jag ska hämta mamma ikväll, hem och äta och sedan ut och springa med Sara. Före gymet eller efter löpturen ska jag fixa datorn också.

Riktigt skönt att för en gångs skull ha dagen planerad med lite saker att göra iaf.. Nu ska jag dock fortsätta om det ska bli något alls gjort idag..:)


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jösses, vilken dag! Härligt att ha en hel del att göra, sånt mår man bra av!

2009-04-08 @ 18:09:11
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0