En trött Anki

Det är vad jag börjar känna mig nu.. trött.. Klev upp vid kvart över sex imorse och hoppade in i duschen för att vakna till liv litegrann. Efter att ha ätit frukost och gjort mig klar blev det tåget till Södertälje.



Där åt jag upp mitt mellanmål som jag hade med mig innan jag åkte till kursgården. När jag kom dit satt jag mig och fikade och så med de andra som skulle dit innan det var dags för min intervju. När intervjuen var avklarad tog jag pendeln in till centralen samtidigt som jag passade på att få i mig en proteindrink för att orka med eftermiddagen. Var tre timmar kvar till mitt tåg skulle gå så jag gick runt och tittade i lite affärer. Hittade dock ingenting, och gick ju där i helgen med, så tröttnade efter ett tag. Då gick jag och köpte mig en bok istället så att jag skulle ha något att läsa på tåget. Den blev påbörjad och även utläst så imorgon kommer det en ny bokrecension... Innan jag klev på tåget passade jag även på att äta Sushi, var alldeles för länge. Var riktigt gott iaf..:)



Åt lite nötter på tåget och sedan blev det kvällsmellis när jag kom hem. Måste ju ladda med ny energi om jag ska få ut bra resultat av träningen...:)

Sammanfattningsvis har jag spenderat 6 timmar på ett tåg och 45 min på ett pendeltåg för att ha en timmes intervju idag. Skönt att ha något att roa sig med iaf... Dock ska jag nog snart röra mig mot sängen så att jag orkar med mötet på förmiddagen imorgon..

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Känner igen såna där vansinniga tågresor, det är helt sjukt, men såna får man ju på halsen ibland! Håller såklart tummarna stenhårt för att det gick bra på intervjun!

2009-04-03 @ 06:15:32
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag brukar ligga på runt 20 besökare. En dag i julhelgen hade jag typ 64, men det var en engångsföreteelse för de flesta tröttnade väl på mina svampinfektionsrapporter =)

Längtar till gymmet, men samtidigt är det så grymt mycket roligare att vara ute och grejja i trädgården nu när vädret tillåter, och som sagt, det är ju grym träning det också minst sagt. Att skotta grus tar rejält i armarna och axlarna och ryggen. Även benen faktiskt, så jag skall inte klaga, jag tror jag får träning så det räcker. Kort dag idag på jobbet, sen hem och skyffla grus!

2009-04-03 @ 06:21:17
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0