Fixat och nu dags för att åka

Sedan förra inlägget har jag varit ute och förflyttat ungefär en kubik ved från en pall till en annan. Så går det när man inser att pallen borde ha stått någon annanstans och inte har någon pallyft...:) Efter det passade jag på att kratta även där bakom så nu är det fint där med...

Har hunnit med en dusch och klätt mig så nu ska jag åka och tvätta bilen och handla lite inför kvällens middag. Blir bara en soppa men den verkade så god så måste prova den. Är den god så dyker receptet upp här ikväll.... Ska även hämta mamma på hennes lunch och åka och köpa lite saker med henne också ska jag titta in till Sara och kolla om hon har fått in någon sjysst cykelhjälm så att jag kan skydda min lilla hjärna ikväll när vi cyklar. Hinner jag ska jag nog testa en bikini jag såg härromdagen också men får se vad klockan blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0