Härlig dag

Igårkväll regnade det väldigt mycket och väderleksrapporten sa att det även skulle regna idag på eftermiddagen och vara helmulet på förmiddagen. Gissa om jag blev glad imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret och möttes av denna syn....


Så efter att ha ätit frukost och vinkat av syster, som åkte hem för att jobba resten av veckan, åkte vi hem och satt oss i en varsin stol på altan. Kan lova att jag njöt till 100 %. Var riktigt skönt och så varmt att jag till och med tog av mig till linne. Kan inte bli bättre...:)



Har på grund av det underbara vädret inte gjort något vettigare idag. Förrän på eftermiddagen då Anna, Jens, Joel och Mira kom och hälsade på. Äntligen var lyckan gjord för min del. Jag som älskar att åka pulka men aldrig får med mig någon fick med mig Joel och Mira. Till saken hör ju kanske att de nästan är en generation yngre än mig men jag var lika lycklig för det. Sedan är det ju faktiskt barn som gör det extra roligt att åka pulka. Deras inlevelse och utrop gör ju det hela så mycket roligare.

 

Bilderna ovan visar Mira gömd bakom broräcket och Joel som klättrar i en fjällbjörk..:)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Pulka är så grymt roligt att åka, jag blir riktigt avis! Bra att du fick med dig barnen, att åka själv kan ju kännas lite pinsamt kanske! Själv brukar jag skratta så jag blir helt svag i kroppen när jag åker pulka! =)



Ser inte dumt ut att sitta i solen på altanen och sola heller! Man behöver verkligen varenda solstråle man kan få på sin kropp nu känns det som. Jag fick mest i ansiktet igår, för det var rätt kallt ute i vinden, men solen tog även om det faktiskt var disigt till och med.

2009-04-14 @ 06:34:48
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns som jag har det skönare. Sol och finväder som du, fast UTAN snö!:)

2009-04-14 @ 22:26:48
URL: http://sredna1985.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0