Helt underbar dag

Det har varit en helt underbar dag idag. har haft riktigt vårigt och fint. Varit en bra bit över 20 grader i solen hela dagen (typ 12-14 i skuggan tror jag) och hur skönt som helst. Är fortfarande 8 grader fast solen i stort sett har gått ner helt i hållet. 

Mamma väckte mig imorse också åt vi frukost tillsammans och sedan åkte vi för att handla lite. Åkte in till stan och förbi hos Sara på jobbet också för mamma skulle visa mig cykeln hon hade tittat på. Slutade med att hon köpte den så till veckan ska jag ner och hämta hem den åt henne när de har hunnit göra iordning den.. Efter det åkte vi hem och mamma gjorde fika medan jag tog fram fyra trädgårdsstolar med tillhörande dyna så att vi skulle ha något att sitta på. Resten av dagen har spenderats i solen. Vi har turats om att gå in och göra något ätbart och fylla på vattenflaskorna. Vet inte hur många liter vatten jag har fått i mig idag. Till middag åt vi lax och skagenröra, så grymt gott...

Jag och mamma har nyss varit ute på en promenad för att köpa kvällstidningen och nu fastnade jag här för att uppdatera mig på lite bloggar och så. Borde nog få i mig lite mat om inte allt för lång tid också. Nog för att jag äter mycket annars men nu sedan jag kommit igång ordentligt med träningen är jag totalt bottenlös..:)

Nedan kommer en bild som jag tog idag, syns ju i vilket träd ekorren har suttit de senaste veckorna iaf...


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, har ju vart alldeles underbart väder idag!

Nej det är ingen tillfällighet. Kesellan är MYCKET billigare på Lidl. Du får dubbelt så mycket för pengarna. På Ica tror jag 250g kostar 10.90 eller nåt sånt och på Lidl får du 500g för 11.99. Och det är ingen som helst skillnad på produkterna.

2009-04-04 @ 20:20:13
URL: http://plindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0