Hemma igen

Nu är jag åter hemma igen. Mötet var bara information som jag redan hade hört men nu har jag varit där iaf. Hann med att prata med min handläggare och klargöra lite saker också. Efter mötet gick jag till Sara och skulle titta på cykelhjälm, hon tyckte dock att jag skulle vänta ett tag till eftersom de skulle få in fler. Investerade i alla fall i lite annat som ni får bilder på senare. Nu ska jag roa mig med att ta reda på tvätt, städa upp i köket och sätta igång diskmaskinen, äta lunch och sedan kolla efter lite jobb innan jag drar mig mot gymet för ett ben- och axelpass. Jag och Sara pratade om att sätta igång ordentligt med träningen efter påsk men eftersom vi båda är alldeles för sugna på att sätta igång så blir det nog en löptur redan på söndag...:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Gaaah! Can´t wait... :)

2009-04-03 @ 19:31:08
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0