Hittade en bikini

Tro det eller ej men jag hittade faktiskt en bikini. Är typ turkosfärgad så kan nog bli riktigt snyggt när jag har blivit lite brun. Har sett en riktigt fin inne hos Sara också. Överdelen satt jättebra men nederdelen var på gränsen till för stor i minsta storleken. Som det är nu skulle det funka men frågan är ju hur det blir när trosorna blir blöta. Det kan ju hända att de töjjer på sig då. Inte så kul kanske. Tåls att fundera ett tag till på. Velar jag tillräckligt länge hinner de väl ta slut men jag har ju kanske bikinis så jag klarar mig iaf nu när jag har köpt en ny som jag kan ha på stranden. Här hemma på gräsmattan blir det oftast något axelbandslöst bara för att slippa ha allt för mycket vita ränder.

Idag har det varit fullt upp hela dagen och jag har en känsla av att det kan bli det imorgon med. Ska hinna med att putsa resten av fönstren på nedervåningen hade jag tänkt också ska jag på gymet och köra ett triceps och axelpass. Tänkte även hinna in på biblioteket och låna lite böcker inför helgen. Det sägs att det ska bli regn och i så fall får jag väl sitta inne och läsa. Blir det sol kan jag ju alltid sitta ute i en solstol och läsa också...;)

Nu blir det sängen iaf så jag är pigg och orkar med allt jag ska göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0