Installerar dator och krattat

Idag vaknade jag upp vid 8 så klev upp och åt frukost med mamma och pappa efter att pappa hade åkt och handlat nygräddat bröd. Mums mums...:) Efter det så städade jag badrummet uppe medan mamma städadade badrummet nere. Gick även ut och torkade av klädsträcket så att vi kunde hänga all dagens tvätt ute. Det luktar ju så mycket godare av tvätten när den får hänga ute och känns så mycket friskare tycker jag... Sedan får det plats mycket mer ute på sträcket än inne i torkskåpet också. Vilket verkligen behövdes idag eftersom vi körde sex maskiner och då körde jag ändå en igårkväll också.

Vid halv elva hördes jag och Sara och bestämde att vi skulle springa slingan vid henne. Så när mamma åkte för att handla så släppte hon av mig där. Blev ungefär 6.5 km löpning sammanlagt. Riktigt nöjd med tanke på att vi bara har sprungit två gånger förr i år. Förutom lite håll (som jag typ alltid lyckas få) så var det en riktigt härlig löprunda och jag längtar redan efter nästa löptur. Imorgonkväll jobbar vi dock så får hålla mig lite till..:)

Mamma hämtade upp mig efter att hon hade handlat också åkte vi hem. Efter att ha druckit en gainer och duschat och haft mig så åkte jga och hämta min examensring som kom innan påsk men då hade jag inte tid att hämta den. Sedan hem och krattade med pappa innan det var dags för middag.

Annars har jag betalat lite räkningar ikväll och installerat kusins dator. Har även hunnit med att prata i telefon med carro. Hon hade massa roliga nyheter att komma med. Jag är grymt avundsjuk på allt roligt som händer i hennes liv just nu. Tur att det gör det också så att hon kan roa mig i mitt arbetslösa liv....:) Vad skulle jag göra utan min Carro?!

Nu ska jag kolla lite på tv eller nått tror jag....

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Skönt att springa! Vi försöker köra på torsdag igen, jag och bror. Hade tänkt ikväll också, men så far jag ju till Forsmark och då blir det inget med det tyvärr. Det blir massor massor med jobb så träningen får vänta.

2009-04-20 @ 06:57:37
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0