Klarblå himmel

Imorse vaknade vi till en klarblå himmel. Så försökt skynda oss att äta frukost och bli klara för att gå ut och utnyttja dagen. Åkte till Ramundberget där jag och syster åkte utför medan mamma och pappa satt i en snögrotta. Var riktigt varmt och skönt så till slut tog jag av mig jackan och satt på mig en tröjja över underställströjan och åkte så istället. Idag har med andra ord varit en sådan dag då fjällen verkligen visar sig från sin bästa sida...

Internet är riktigt segt här de här dagarna. Säkert överbelastat nät nu när det är påsk. Därför det inte blir så mycket inlägg. Sedan sitter jag ju inte precis inne vid datorn hela dagarna heller så är bara ut en stund om kvällarna i stort sett. Här kommer lite bilder från dagen iaf...


Restaurangen uppe i backen i Ramundberget ser ganska häftig ut så knäppte ett kort på den. Lite annorlunda med björkstammarna som är runt omkring den.



Utsikten upp mot fjället från en av backarna...



Utsikten sidleds i backen...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vilka kontraster! Sverige är verkligen så jäkla häftigt! Ni åkte skidor igår, jag låg i gräset och sov i bara linne och kjol och blev biten av en pissmyra =)

2009-04-12 @ 07:38:40
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0