Lasagnen klar och dator på g...

Nu har jag gjort klart både lasagnen med köttfärs och lasagnen med qourn... Sitter och installerar dator också så jag hann med det innan 17 iaf. Får se hur lång tid det tar att skapa återställningsskivorna om jag hinner slänga in programmen också före 17 eller om jag får ta det när jag kommer hem igen. Nu har jag inga bortförklaringar till att hinna på gymet iaf. Så trots att det egentligen är ganska tight om tid så ska jag hinna dit och köra rygg och biceps tänkte jag. Risken är väl att det inte blir något gym förrän om 12 dagar sen igen så bäst att passa på när man har chansen..:)

Nu ska jag dammsuga medan datorn fortsätter att skapa skivor....

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Sudoko är så jäkla roligt, men oj så frustrerande när man kör fast. JAg var tvungen att just ta paus för att jag kört fast.. inte roligt...

2009-04-08 @ 21:10:36
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0