Listan påbörjad

Nu har jag påbörjat listan och även lagt till punkten

* Leta fram en vettig dator på nätet

Den punkten har jag kunnat stryka en första gång iaf, kan ju behövas lite fler vändor eftersom smaken är som baken..:)

Har även hunnit med en del av de andra punkterna. Ska sätta mig och titta upp allt för deklarationen nu och sedan blir det förmodligen lunch med mamma. Jag borde kanske sätta igång en tvättmaskin innan också så att den är färdig till jag kommer hem. Känns som det blir lite tight med gymet idag så får se hur jag gör med den saken. I krisfall får benpasset strykas den här veckan men motiveringen att jag får åka lite extra slalom istället..:)


Nej, dags att fortsätta med allting som ska göras... Vi hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0