Mera fint väder...

Vaknade vid 6 imorse och kunde inte somna om, riktigt illa. Tur att det finns folk som är vaken och kan roa mig vid den tiden iaf...*ler* Till slut somnade jag om och sov till 8 iaf. Är klarblå himmel idag och verkar i stort sett vara vindstilla också. Blir nog en riktigt härlig vårdag.

Jag har precis uppdaterat mig på jobbfronten och just nu sitter jag och byter virusprogram på kusins dator sedan är den färdig. Eller den är färdig här hemma iaf, resten måste jag fixa hos henne... Har även hunnit med att färga ögonbrynen, behövdes verkligen efter all sol som de har fått på sig den senaste veckan...:)

Nu ska jag gå ut och hänga lite tvätt och sedan ska jag nog gå ut och kratta lite i solen så fort jag är klar med datorn. Krattar jag ju så får jag ju röra på mig och blir därmed förhoppningsvis lite jämnare brun än vad jag är nu... Ska kanske hinna med en sväng på stan senare också. Tänkte att jag tar det på samma sväng som jag tar gymet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för din fina kommentar, hoppas du får en fin dag. Kram

2009-04-20 @ 11:04:19
URL: http://www.metrobloggen.se/lindafitness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0