Mulet

Nu på morgonen är det mulet och enligt väderleksrapporten ska det inte klarna upp helt förrän framåt 15. Blir nog en tur först till Hamra och sedan till Funäsdalen istället idag. Jag ska i alla fall röra på mig någonting idag eller köra ett yogapass eller något för ryggen känns som en stel pinne och har gjort hela natten.

Har inte hunnit med så mycket mer idag än ätit frukost och uppdaterat mig lite på jobbsidan. Sökte ett par jobb igår som tog väldigt lång tid eftersom jag måsta lägga upp mig i en ny databas som jag inte fanns i sedan tidigare så ska väl söka lite mer som hörde till den databasen idag. Sedan har jag lite andra jobb som jag också ska söka de närmsta dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0