Nya tankar och projekt

Appråpå projektet jag nämnde härromdagen så har jag bestämt mig för att utgå från ett av mina favoritcitat:

"
Even the biggest failure, even the worst, beats the hell out of never trying."

Tänker hålla det för mig själv ett tag till dock. Egentligen inget jättespeciellt men för mig känns det väldigt speciellt och det är ju det som är huvudsaken...:) Ska bli kul att få något nytt att fippla med iaf..

Träningsvärken sedan ryggpasset igår känns riktigt väl och triceps sedan passet i måndags ska vi inte ens tala om. Idag blev det endast cykelturen till och från travet och imorgon blir det vilodag helt i hållet. Skönt med lite vila när jag ändå har annat att göra. Är ju under vila man bygger muskler så kan ju inte överträna...:) Nu ska nog jag ta mig något att äta och sedan börja röra mig mot sängen för känner jag mig själv rätt så går det minst en timme till iaf då.. Sedan blir det kanske att läsa lite innan jag ska sova också eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0