Packad och klar..

Nu har jag packat ihop alla mina saker utom datorn. I övrigt är det bara lite mat kvar att packa som ska med hem så är vi redo för att åka. Nu tittar dock solen fram så ska gå ut och få lite sista sol på mig innan vi ska åka.....

Det ska vara mulet imorgon så kändes som att vi lika gärna kan åka hem idag så hinner vi fixa lite hemma imorgon också innan resten ska börja jobba...

Jag hoppas att all snö är borta hemma nu så att det går att börja vårfixa lite i trädgården och på altanen och balkongen... Jag vill ha VÅR på riktigt nu...:)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Kul att boken fanns! Hoppas du tycker det är intressant, jag tycker ju själv att det är helt fantastiskt allt det där. Du får berätta när du börjat läsa boken, hur du tycker det verkar...

2009-04-18 @ 14:42:23
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0