Riktigt god lunch

Blev en riktigt god lunch med mamma på Lilla K. Serverades tomat- och spenatpaj som var riktigt god. Sedan är ju salladsbordet där inte helt fel heller..:) Efter lunchen så skjutsade mamma in mig till stan så var jag in på Åhléns och köpte nagellacksborttagning och sedan hämtade jag ut hennes cykel. Cyklade hem på den försiktigt och försökte undvika den värsta smutsen så att den fortfarande skulle vara lite fin när hon kommer hem ikväll..:)

Har hunnit med att sitta 1,5 h i solen sedan jag kom hem, hur skönt som helst. Precis den energiknäpp jag behövde för att orka jobba hela kvällen. Blir ju lätt att man latar ner sig när man är arbetslös.. Har precis dammsugit här hemma som jag börjar bli väldigt tjatig om eftersom jag gör det varenda dag..haha... Nu är det dags för middag iaf så jag klarar av att jobba hela kvällen. Får nog ta med mig nån macka och proteindrink eller något också kanske...


Kommentarer
Postat av: Sara

Men! Hämtade du ut den? =) Missade de ja.

2009-04-08 @ 08:29:49
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0