Sökt jobb, skrivit anbud och nu lunchstängt

Har på förmiddagen roat mig med att söka lite jobb också har jag skrivit ett anbud åt pappa som han behövde ha på en gång. Nu skulle jag sätta mig och ringa supporten för bokföringsprogrammet så att vi ska få ordning på inläsningen av rabattbreven efter många om och men förhoppningsvis. Dock visade det sig att de hade lunchstängt fram till klockan ett så jag funderar på att gå ut och sätta mig i solen fram till dess. Lite lunchledigt borde jag ju vara värd vid det här laget kan jag tycka... Tänker stå på låset till gymet när de öppnat igen klockan 15 (hoppas på att få komma in någon minut tidigare) för klockan 16 ska jag träffa faster för att vara lite stöd i datorvärlden. Eftersom det bara ligger ett par hundra meter bort så får de helt enkelt stå ut med att jag inte åker hem och duschar emellan. Borde inte ta mer än en liten stund så känns lite väl ambitiöst att vänta med träningen bara för att jag ska stå där inne en stund. SÅ ILLA hoppas jag att jag inte luktar efter ett gympass...haha...

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Börja packa lite kanske eftersom jag jobbar imorgonkväll och på onsdag ska det lagas mat och springas...:) Tänkte även få klartmin deklaration i veckan så att jag slipper fundera något mer på den sedan. Måste dock kolla upp lite datum och biljetter först så jag vet hur avdragen ska vara. Tur att jag har ordning och reda på alla mina papper iaf...:) Nej, solen en stund nu som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0