Sol idag med

Vaknade upp till dimma som var så tät att vi knappt såg vägen. Denna löste dock upp sig vid tio så då gick vi ut. Jag har börjat på en ny bok så roade mig med den mellan varven. I övrigt har vi inte gjort så mycket förutom att äta idag. Min matdag har sett ut enligt följande idag:

8.30 Frukost - Havregrynsgröt, ägg och tre fullkornsmackor med leverpastej, sylta och skinka
10.00 Ett äpple
12.00 Fika
13.30 Lunch - Grillade hamburgare och bröd
15.30 Glass
18.00 Middag - Biff, hasselbackspotatis och grönmöggelsås
19.00 Fika

Här emellan har jag även lyckats trycka i mig en halv påse jordnötsringar. Inte nyttigt för fem öre med andra ord. Desto godare istället...;) Börjar kännas att jag inte har tränat på ett tag nu. Längtar grymt mycket till jag kommer hem och får köra riktigt hårda pass på gymet igen. Just nu har jag mest ont i ryggen av att ha suttit still för mycket, inte bra... Å då har jag ju ändå åkt både slalom, längdskidor och promenerat medan jag har varit här. Det räcker dock uppenbarligen inte. Samtidigt känns det som att kroppen kanske verkligen behöver den här vilan också så kan jag komma tillbaka med nya krafter istället...

Ska ju som jag tidigare nämnt prova ett nytt träningsschema på gymet nu när jag kommer hem. Eftersom det blir en 4-split istället för en 3-split så ska det bli roligt att se om det blir någon större skillnad. Blir en hel del tränanade eftersom vi ska konditionsträna också. Jag känner dock att bara jag håller koll på kroppens svar så kommer det visa sig ganska snabbt om det fungerar eller inte. Jag ska iaf helt klart testa att köra så här ett tag så får vi se vad jag tycker...

Avslutar med en bild på mitt påskägg som jag och syster fick ett varsitt av mamma i år. Lite roligare än bara ett vanligt påskägg...:)


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vilket helt underbart påskägg! Så himla supersöt verkligen!

2009-04-17 @ 17:31:16
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0