Sovdags

Jag insåg precis att jag aldrig lade upp den där bokrecensionen som jag tänkte igår. Dock alldeles för trött nu så tar det en dag när jag är lite piggare för nu ska jag nog bege mig mot sängen snart. Var inte bara jag som var småhungrig tidigare utan även mamma var sugen på äppelpaj. Dock fanns det inte rester kvar så det räckte till oss alla av den vi gjorde igår så då gjorde vi en ny nu ikväll. Vi kan ju alltid skylla på att syster också måste få lite nygräddad äppelpaj eftersom hon inte var hemma igår.

Imorgon ska jag se till att hämta hem lite påskris så att det hinner slå ut till i påsk också ska jag och Sara ut på årets första löptur. Ska bli riktigt härligt att komma igång. Jag har dock ingen aning om var vi ska springa för skogsstigarna och vägarna vi sprang på ifjol är nog fortfarande fulla i snö eller total lervälling ännu. Sara kanske vet om någon bra runda och annars får vi helt enkelt slå våra kloka huvuden ihop och fundera ut något bra ställe...:)

Annars får vi se vad det blir imorgon, känns som att det beror ganska mycket på vädret. Blir det lika fint som idag tänker jag inte sitta inne iaf. Ska ta tag i att putsa alla fönster och skura alla fönsterbläck (eller heter det bleck?!) någon dag när det är väder för det iaf. Så blir det ännu lite mer vårkänslor efter det.. Nu får det som sagt bli sängen iaf...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Hoppas att löpturen har gått bra och att det var skönt!



Påskris skulle jag också hämta in men har inte riktigt hunnit med det idag, får ta det imorgon istället.

2009-04-05 @ 21:03:41
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0