Sprungit ärenden

Idag känns det som jag hittills bara har sprungit en massa ärenden. Klev upp halv 8 och åt frukost och gjorde mig klar för att skjutsa mamma till jobbet. Stannade och handla lite småsaker påvägen också. Efter det åkte jag hem och packade upp matvarorna, kollade mailen och ringde angående en faktura som blivit fel. Efter det var det dags att åka ut igen. Till apoteket och handla en massa nödvändigt och sedan in på banken för att fixa lite ärenden. Fortsatte från stan och till farmor för att lämna en tidning till henne. Blev väl kvar där i en halvtimme innan jag åkte hem och nu har jag slängt ihop en tigerkaka som står i ugnen. Min kusin Anna hade gjort en som vi åt av i helgen. Grymt god så nu gjorde jag en att ha med i helgen också. Hoppas den blir lika god bara...:)

Nu ska jag packa lite och ha mig. Vattna blommor och dammsuga bör också hinnas med innan vi ska åka. Har jag tur får jag kanske en liten stund i solen efter det så att jag hinner läsa ut min bok... Underbart väder idag med....:)




Kommentarer
Postat av: Spessartin

De där böckerna du lånade är verkligen bra, jag hoppas bara att du tycker det också, jag är alltid lite nervös inför att lämna boktips till andra, tänk om den personen man tipsar inte alls tycker om boken? Blir spännande att höra vad du säger om dem sen =)



Blir det fjällen i helgen? Är snön kvar eller är det vår? Här har vi total sommar idag, helt otroligt underbart!

2009-04-30 @ 12:43:39
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Har du möjlighet så fota gärna lite där uppe. Jag älskar det där med kontraster, så häftigt att man kör slalomtävlingar där och här kan man snart bada... det är verkligen härligt med sådana variationer. Nu skall jag gå ut och plantera lite grand.



Ha en jättebra helg!

2009-04-30 @ 12:54:35
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0