Suttit av tiden

Ikväll känns det mest som jag har suttit av tiden på jobbet. Var inte alls mycket kunder i kassorna där vi satt. Jag hade iaf fler kunder än vad de andra tre hade enligt teknikern. När vi var och kollade så var det inte slut ännu var ett lopp kvar så jag hann iaf med några till men då hade jag 55 st, hon bredvid typ 35?!, nästa 21 och den sista 15. Om jag tyckte det blev lite långtråkigt vad tycker då de andra?! Stannade kvar och hjälpte till lite efteråt också.. Skönt att kunna göra något vettigt och inte bara gå hemma och dra fötterna efter sig.

Nu ska jag dock bege mig mot sängen för imorgon ska jag fortsätta pricka av min lista på en massa punkter...  Ni får sova så gott iaf så hörs vi imorgon... För övrigt ska jag nog gå och väcka syster som sover i soffan innan jag går och lägger mig...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0