Tillbaka i Bollnäs

Så är vi åter tillbaka i Bollnäs igen då. Klarnade upp och blev så fint väder att vi stannade kvar enda till klockan 17 fast vi hade packat ihop oss och tänkt åka hem redan vid lunch. Därför hann jag med lite glass på altan också. Har ju hunnit få lite färg de här dagarna iaf. Så har jag nått att börja bygga med inför sommaren och alla tunna kläder..:) För övrigt måste ni hålla med om att jag har grymt snygg stil när jag sitter å äter.. Mamma brukar säga att det inte är konstigt att jag har problem med halsen som alltid halvligger och äter...



När vi var inte riktigt halvvägs så dök det upp en flock med renar på vägen också. Fick inte så bra bilder på dem eftersom vi körde samtidigt och jag har ju inte speciellt bra kamera men här är ett par av renarna iaf.



 
Nu är det dags att sova iaf. Är riktigt trött känner jag och vill ta mig upp i tid imorgon också så jag hinner äta frukost och så i tid innan jag och Sara ska ut och springa..:)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Åhhh, sötsötaste renarna ju! Kul!



Det var jätteskoj att köpa blommor igår och mer bli rdet, främst till ett stenparti vi skall bygga, då blir det ju en del stenpartiväxter som vi skall ha framför allt... =)

2009-04-19 @ 13:42:46
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0