Trög morgon

Idag blev det lite trögare mornar än de andra dagarna... Är helmulet och blåser så var inte lika kul att flyga upp ur sängen idag. Jag ska ju faktiskt vara här en hel vecka till..:) Börjar se ut som att det skulle kunna spricka upp så jag och mamma funderar iaf på att ta en längdtur på andra sidan sjön idag. Eller till Hamra för lite lunch kanske. Ut ska vi i alla fall...

Pappa "lånade" en liten flicka från dem som satt i snögrottan bredvid igår. Som han uttryckte det så är det ju bäst att passa på när han har chansen. Det var en riktigt glad liten tjej med grymt snygg mössa och solglasögon iaf... Pappa har inte lika snyggt sittande glasögon eftersom han sitter i mina. Hans släppte in sol från sidorna så det började klia i ögonen så då lånade jag ut mina till honom också tog jag mammas extra par istället..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0