20 frågor

Här kommer en utmaning med 20 frågor som jag tyckte verkade lite rolig:

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Som jag har förstått det var jag ett ganska lugnt barn även om jag självklart hade mina stunder precis som alla andra..


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Helst en solsemester per år och flera snösemestrar. Jag kan helt enkelt inte välja vilket.

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Då sitter jag förmodligen med ett fast jobb som jag tycker om väldigt mycket. Jag har förhoppningsvis en underbar sambo och vem vet, då börjar jag ju närma mig 30 år så är ju inte helt omöjligt att det finns en liten med i tankarna. Förutsatt att den där sambon fanns först då..;)


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Så ofta jag har tid. För mig är böcker avkoppling och jag älskar att krypa ihop med en bra bok och en filt.

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Ehh bra fråga??


6. Hur är du klädd just nu?

Röda mysbyxor, rosa linne och en svart tröja med trekvartsärm ovanpå. Färgmatcha vid den här tiden när man sitter framför datorn för sig själv finns inte...

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Jag vet att jag på dagis gillade att hålla reda på alla andra barns saker. Räknas det?! :)


8. Har du åkt ambulans?

Nej

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Oj, den var svår men det får nog bli någon vodka, sprite å bärblandning iaf. Någon slags issmoothie kanske..

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Kärlekens språk så klart..;)


11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Ja, flera gånger...

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Jag har sökt flera jobb, tagit tag i flera saker och äntligen tagit mig till Thailand (om det nu är något att vara stolt över)

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
Det måste nog vara jaktradion som jag fick, dock ville personen i fråga ha tillbaka den senare....men jag fick behålla guldringen som låg i samma paket gömt under kommunikationsradion iaf..:)


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Beror på hur trött och stressad jag är. Har jag inget för mig så är jag det annars försöker jag på ett trevligt sätt förklara att jag inte har tid. Det är ju faktiskt en människa likväl som mig som sitter på andra sidan tråden och bara försöker göra sitt jobb...

15. Vilken film såg du senast på bio?
Det måste ha varit ARN... Riktigt trevlig kväll..:)


16. Kan du nämna tre skånska ord?

Jag är Norrlänning så nej..:)

17. När känner du dig som snyggast?

Oj bra fråga. När en speciell person berättar för mig hur snygg jag är förmodligen...;)

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Beror på vad som menas med jobbar. Jag har ju ett par extrajobb iaf...


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Bra fråga. Ett av de mest lyckade var nog en överraskningsfest vi drog ihop åt en kompis för ett par år sedan iaf...:)

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Summer of 69 när min telefon ringde tidigare...

Känn er mer än gärna utmanade.. Speciellt typ Gabbe eftersom du aldrig verkar veta vad du ska blogga om..;)


Kommentarer
Postat av: Gabriel

NU! nu har jag gjort min såndär lista också,, tog fan 30minuter!! :P

2009-03-02 @ 18:47:30
URL: http://gabbe.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0