Appråpå städning

Efter förra inlägget pratade jag med en kompis som konstaterade att det var jättebra att jag skrev om allt jag städar i bloggen för då fick hon skuldkänslor och kom igång med sin egen städning. Så det får ligga som motivering till detta inlägg...;)

Jag rensade ju som sagt frysen tidigare sedan satt jag här vid datorn och hade nog tänkt sitta här ett tag och göra ingenting. Dock funka det inte så länge så jag gjorde någonting jag skulle ha gjort för länge sedan. Jag tog reda på det sista som skulle ner i flyttkartonger (kors i taket?!) så nu är allting packat och klart..:) Eller okej jag erkänner, det är inte riktigt sant. För jag har inte packat ner bakmaskinen än. Det har jag dock en förklaring till och det är att den ska testat innan så jag är hundra på att den fungerar...:)

Nu ska jag byta om å ta mig ner på stan. Får bli ett riktigt hårt pass idag... :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan du skriva ännu mer om träning så kanske jag håller igång den bättre. Om städningsinlägg funkar på en del kanske mer träningsinlägg skulle funka på mig!



Kram kram

2009-02-19 @ 08:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0