Åter i Sverige och Bollnäs...

Så är jag då åter tillbaka i Sverige och sedan igår även tillbaka i Bollnäs..

Landade lite tidigare än vad som var tänkt i söndagsnatt så strax före midnatt landade planet på Arlanda. Efter att ha fått ut väskorna var det bara att börja leta sig in mot Stockholm. Detta var dock inte så lätt som jag hade tänkt mig att det skulle vara men till slut löste det sig iaf...:) Väl i Stockholm var det bara att konstatera att tunnelbanan hade stängt. Vilket kanske inte är ett jätteproblem eftersom det går bussar, problemet var ju dock att jag aldrig har tagit mig hem till Carro och Calle på annat sätt än med tunnelbanan. Detta löste sig dock tack vare Carros surfande på mobilen, en snäll killes hjälp och slutligen en snäll busschaufför. Så efter några om och med mötte jag till slut Carro och Calle vid Odenplan där vi sedan tog en promenad hem dem tillsammans. Vi kollade klart på Super Bowl och sedan var det sovdags där vid fyra på morgonen. Jag som fortfarande var inställd på Thailändsk tid och även hade sovit på flyget vaknade klockan 8. Tog mig friheten att rota lite i Carros bokhylla och låg sedan och läste en av hennes böcker. När den var utläst vid tiotiden så sov jag en kort stund och sedan klev vi upp alla tre...:)

Efter en lugn och skön dag hemma hos Carro så blev det sedan dags att bege sig till Slussen för att lämna in grejjerna på hotellet och sedan gick vi ut och åt en god middag. Lika trevligt som alltid och riktigt god mat... Blev en relativt tidig kväll och sedan var det bara att kliva upp igårmorse och bege sig mot centralen där mitt tåg gick till Bollnäs klockan 10.30...

Så nu är jag åter tillbaka i Bollnäs. Har tagit tag i en massa braattgöra-saker idag vilket jag nog måste fortsätta med imorgon eftersom jag inte är färdig än... Nu ska jag iaf laga lite middag för mamma slutar jobba nu så börjar väl bli dags om den ska vara färdig snart...:)

Kommentarer
Postat av: Marias kakburk

Härligt att jag kunde inspirera:)



Hoppas att du får en fin kväll!

Postat av: Carro!

Mitt hem och bokhylla står alltid till förfogande för dig! Kramar!

2009-02-05 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0