Bröst, triceps, mage och scones

Idag blev det ett parr för bröst, triceps och mage på gymet. Riktigt skönt pass. Det märks att jag börjar få tillbaka lite av mina muskler så riktigt kul att träna nu igen. Har hunnit med 2/3 av den här veckan tresplit nu iaf. Vilket är en himla tur för sedan har jag bara möjlighet att gå på gymet imorrn. Iofs har jag kvar en gång på Nordic på mitt klippkort så kanske kan utnyttja det på torsdagförmiddag i krisfall.. Ska till Gävle imorgon så blir kanske lite jäktigt att hinna träna då men det är sådant som märks. Skulle ju väldigt gärna vilja hinna med ett benpass den här veckan också... Men men... Den som lever får se...:)

Efter proteindrinken på gymet tog jag mig en promenad hem. GIck förbi affären och köpte mjöl först så ryggsäcken blev ännu tyngre än när jag gick till gymet. Kändes på slutet att ryggmusklerna är riktigt trötta sedan passet igår, skönt skönt..:) När jag kom hem blev det dusch och lite mat för att sedan göra lite scones till resten av familjen kom hem. Så då åt jag scones och thé med dem också...

Just nu sitter jag och tittar på The Mentalist. När det slutar kan ni få min första bokrecension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0