Dagen har startat

Så har ännu en ny dag och en ny vecka startat.... Efter den sedvanliga frukosten så skjutsade jag mamma till jobbet så att jag kunde få ha bilen idag och efter det åkte jag och handlade lite småsaker samt ingredienser till dagens middag. Återkommer med vad det blev ikväll när jag har hunnit testa om det är ätbart eller inte...:) Sedan jag kom hem har jag duschat och plockat ihop lite på mitt rum. Nu blir det lite uppdatering på nätet och så sedan vet jag inte vad det blir än. Återstår att se. Det jag vet är att det blir ett pass på gymet i eftermiddag iaf, rygg och biceps får det bli eftersom det är dags att börja om på tresplitten.... Har börjat tycka om ryggpassen mer och mer så ser faktiskt riktigt fram emot passet...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0