Dagens ilandsproblem...

Gick i några affärer när jag ändå var på stan idag och hittade ett par byxor som jag verkligen gillade. Dock var XS på gränsen till för stora plus att de skulle töjja sig ett par procent. Jag vet ju dock att jag har gått ner i vikt det senaste halvåret så det var ju inget konstigt med det. Dagens ilandsproblem blir dock: köper jag dem och räknar med att jag går upp de kilon som behövs för att de ska sitta perfekt eller struntar jag i det?!  Jag måste nog fundera lite till på det, återkommer med besked när jag har bestämt mig. För visst är ni grymt intresserad av hur jag gör?! ;) (ironisk)

För övrigt fryser jag som jag vet inte vad. Så åt precis en semla och nu sitter jag och äter godis i hopp om att det ska gå över...:)

Kommentarer
Postat av: Gabriel

jag är intresserad!! ;)

och för att svara först på vad du skrev till mig, Jo det är grymt mycket godare, jag kan bjuda dig den dagen du plingar på här.. Du är alltid varmt välkommen gäst här Anki =)



Sen tycker jag du ska köpa dom å satsa på att gå upp dom kilona,, XS,, det låter knasigt att man kan gå åt det hållet också,, men visst :P



Nu ska jag åka till Malin med den hembakade kakan å se va hon säger :P



Ta hant om dig.. Kram

2009-02-18 @ 18:42:40
URL: http://gabbe.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0