En förmiddag hos frissan

Nu har jag spenderat förmiddagen hos frissan.. Så nu är utväxten borta och underhåret är inte fullt så mörkt som det var innan...Skönt att ljusa upp det lite nu inför våren. Även om våren känns väldigt långt borta just nu så är det ju faktiskt snart mars å då är det ju i stort sett redan vår...:)

Satt och läste inredningstidningar medan jag satt hos frissan. Jag är grymt sugen på att få in egen lägenhet (som är större än en etta) nu och få inreda den precis som jag vill... Eller som pappa sa sist vi var på IKEA "En lägenhet?! Du behöver en herrgård för alla dina saker och drömmar du..." Sant kanske, och inte mig emot. Någonstans måste man ju dock börja så jag börjar med att drömma om mig lägenhet. Så drömmer jag om det där stora huset efter det...;)

Här kommer ett litet smakprov på mitt hår som det blev då..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Visste han att det är precis en herrgård som är din framtida plan? ;)

2009-02-19 @ 14:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0