Ett rygg- och bicepspass senare

Sedan förra inlägget har jag hunnit äta lunch och sedan åka till mamma för att titta på lite möbler. Jag har bestämt mig helt vilken soffa jag ska ha nu. Nu är det bara lägenheten som fattas så jag vet om jag kan bygga den som jag vill eller om jag måste bygga en mindre variant än den jag egentligen vill ha....:) Har hittat ett soffbord till också. Så helst av allt vill jag ha ett stort vardagsrum så att jag kan ha den större varianten av soffan också soffbordet till det då och sedan ha barbordet och stolarna där inne också för de matchar soffbordet jag vill ha riktigt bra. Så håll en tumme för att jag hittar en lägenhet med stort vardagsrum...;)

Efter det så blev det en sväng till gymet. Blev rygg och biceps som fick sig en omgång. Jag höjde två kilo på hantelrodd idag också.. skönt skönt... Kommer garanterat ha träningsvärk imorgon i både ryggen och biceps iaf... Nu ska jag snart ge mig på middagen, så får jag väl se hur den smakar sedan.. Håll en tumme för att det blir gott... Alternativt håll en tumme för att jag hittar stavmixern här hemma, det kan nog bli värre....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0