Fick en del att göra

Helt plötsligt hann jag inte ens med allt jag hade tänkt göra idag. Jag började att städa som jag skulle men halvvägs kom pappa in och tyckte jag kunde sitta i telefonkö till supporten för bokföringsprogrammet. Så innan de hade lyckats fixa allting som behövde fixas och jag hade ätit så var klockan fyra. Då var det bara att städa klart och sedan har jag tagit reda på "lilla" högen med papper på kontoret åt pappa. Så nu var klockan så mycket att det var dags att gå in och sätta på potatisen om det skulle bli mat någon gång. Med andra ord har jag inte fixat med några flyttkartonger idag heller. Det är sånt man får ta... Nya tag imorgon...:)

Jobbsökandet har gått trögt idag, inte kommit ut så mycket nytt på de sidor jag har tittat på så bara blivit en ansökan ivägskickad idag. Det är ju bättre än ingen iaf...:)

Nej nu ska jag duka medan jag väntar på att potatisen kokar upp...

Lite så här kände jag mig idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0