Framme

Nu är vi framme i fjällen... Kom hit strax före sju. Pappa började med att prata med grannarna medan jag skottade mig fram till bron och ytterdörren. Vilken fördelning va?! :) När jag hade skottat ett litet spår fram till bron så gick pappa in och började sätta på värmen medan jag bar in alla saker från bilen. Väl inne satt pappa igång en brasa medan jag packade upp all mat som vi hade med oss. När vi hade packat in oss så klädde vi på oss och gick ut för att skotta snö. Så nu har vi en skaplig gång till bron och vi tar oss in både i vedboden och skoterboden.

Hann inte med gymet idag för de öppnade efter att vi hade åkt. Det gör dock inte så mycket med tanke på all snö som finns att skotta här...;)

Har suttit och tittat lite på tv och nu sitter jag med datorn framför brasan och myser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0