Frukost och handlat...

Nu har jag hunnit med att äta en god frukost. Som vanligt bestod den av ett ägg, en tallrik med fil och flingor (eller som mamma brukar säga att jag äter: flingor med lite fil) också två mackor till det... Efter det åkte jag och pappa iväg till ICA för att handla lite. Så nu har vi handlat mat så att jag ska kunna ha en sen lunch färdig till mamma slutar jobba klockan 14. Det får bli flygande jacob, lätt och gott..:) Till syster får det bli en vegetarisk variant med qournfiléer och vegetriska bacon. Jag hoppas det blir gott iaf... Mitt största problem är väl att jag kommer behöva steka i fyra stekpannor. Det kommer garanterat fattas en arm eller två så får nog dela upp det lite...haha... Återkommer med resultatet senare...

I övrigt vet jag inte vad som händer under dagen. En promenad för träningsvärken vore ju inte helt fel egentligen. Vi får väl se hur ambitiös jag orkar vara.. Träningsvärken är som jag trodde här flera gånger om i benen iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0