Hjärta till alla underbara vänner

Eftersom det är Alla Hjärtans Dag idag vill jag passa på att lägga ut några tänkvärda ord. En del av mina vänner har redan fått dem via mail av mig tidigare men ni får stå ut med lite upprepning. Till alla underbara vänner vill jag bara säga att ni är NÅGON i mitt liv och förtjänar verkligen ett hjärta idag. Ingen nämnd ingen glömd..:)

Ett extra stort hjärta till Carro. Tjejen som alltid finns där för mig. Även om vi tyvärr ses allt för sällan så kommer du alltid vara världens bästa vän för mig och det finns ju telefoner...;) Älskar dig gumman! Bättre vän än dig kommer jag aldrig att hitta.



Du kommer till en tid i ditt liv när du inser

Vem som betyder något

Vem som aldrig gjorde det

Vem som inte kommer att göra det

Vem som alltid kommer att göra det.

Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna

Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid



´Var snällare än nödvändigt för alla du möter har någon slags strid att vinna.´

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0