I väntan...

... på att ugnsrengöringen ska vara redo att torkas av så slänger jag in ett inlägg här. Jag skulle ju exempelvis kunna dammsuga eller något medan men det var ju inte speciellt kul...haha...

Hittills idag har jag hängt tvätt, plockat ur diskmaskinen och tagit reda på det som låg i diskhon, skalat potatis så att vi kan göra en stor kastrull med potatismos ikväll, gjort ren ugnen en gång, beställt tryckning av examensrapporten samt uppdaterat mig på en hög med internetsidor och bloggar. Så vad skulle jag komma fram till med det då?! Jo, att jag håller på och dör av tristess av att vara arbetslös.

När ugnen är klar så ska jag städa hela nedervåningen ordentligt tänkte jag. Putsa speglar, dammtorka, torka av köksluckor, skura badrummet, dammsuga och torka golv. Jag börjar låta som värsta hemmafrun eller något, inte bra. .. Ge mig ett jobb så jag får börja göra nytta på riktigt tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0