Inga bilder

Jag skulle lägga upp lite bilder hade jag tänkt men det gick sådär eftersom den inte alls ville vara med på det. Så därför blir det tyvärr inga bilder i det här inlägget heller...

Helg igen nu iaf då, undra vad jag ska roa mig med i helgen?! Återstår att se men en sak är iaf säker å det är att det blir INGEN benträning... Träningsvärken börjar redan komma krypande så får nog bli lite mer stretching innan det är dags att sova lite senare.. Var inge bra på tv och har inte något kul att kolla på på datorn just nu heller så funderar på att läsa lite ikväll också. Måste ju börja läsa mig igenom några böcker nu så att ni får lite recensioner..:)

För övrigt vill jag åka skidor... Jag drömmer om att åka ner för alla fina backar som finns. Därför tycker jag att någon ska drömma om det med mig..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0