Jobbsökande, lunch och träning

Idag har jag hittills mest suttit och letat lite jobb och sökt dem som jag har funnit mest intressanta. Har blivit några stycken sökningar iaf. Så nu är det bara att fortsätta hoppas på att någon för eller senare kommer att vilja ha just mig...:)

Just nu håller jag på och kokar ris så att jag ska få i mig lite lunch. Kyckling och ris...:) Sedan hade jag tänkt ta mig en promenad ner till gymet och köra ett rygg- och bicepspass. Jag hade tänkt vänta och gå och träna så jag kan åka med mamma hem men blev så fint väder ute så jag ska nog masa mig iväg nu så fort jag har ätit istället. Så då får det bli en promenad både dit och hem. Ska bli grymt skönt att träna igen för första gången sen innan Thailand iaf.

I övrigt hade jag tänkt dammsuga nedervåningen idag också borde jag väl packa ihop en till flyttkartong för var duktig och var iväg och köpte ett gäng till igår..:)

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Kom ihåg nu då, att ingen kan kräva en viss ålder på jobb-ansökan, det är ålders diskriminering efter första januari 2009, massa prat om det på radion idag!



och ja, jag är lite seg att skriva, men jag jobbar å är apseg sen läser jag allas bloggar nån dag, som denna, å även skriver min egna,, liksom i tron om att dom läser min tillbaks :P det funkar sällan :P



Ha det bra!

2009-02-10 @ 21:02:00
URL: http://gabbe.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0