Klarblå himmel och helt underbart...

Idag ställde jag klockan på åtta igen och vaknade upp till en blå himmel, så härligt.. Efter en stadig frukost åkte vi till Hamra för att åka lite skidor. Backarna var helt perfekta, inte alls mycket folk, i stort sett vindstilla och ju längre tiden gick desto mer klarblå blev himlen.  Solen har till och med börjat värma lite även här uppe så med andra ord var det en helt underbar dag i backen..:)

Det är ju ljust ganska länge om dagarna nu så vi tog skotern för att åka och köpa tidningen och tog även en extra sväng upp på fjället. Här nedan är utsikten från Skenöfjället.



Efter en varm dusch och middag så sitter jag återigen i soffan framför brasan.. Pappa tittar på travet och jag funderar på att läsa lite i min bok som jag håller på med. Så kanske ni kan få en ny bokrecension imorgon eller på måndag...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Ja, det är ljuvligt med att våren verkar vara på väg. En hel del tulpanlökar har faktiskt börjat komma upp här och det är ju helt fantastiskt! Och ljuset är ju helt underbart, om en månad får vi dessutom sommartid - vilka sköna kvällar det blir då!

2009-02-28 @ 19:49:46
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Ojoj, vilket landskap, så svindlande på nåt sätt!

2009-02-28 @ 20:02:46
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0