Kungligt bröllop

Alla tidningar skriver redan om det och radiokanalerna pratar inte om någonting annat.. Så vad tror ni? Har de rätt den här gången eller är det bara skriverier återigen? Vi får väl helt enkelt vänta och se till efter 13. Med den här uppståndelsen kan man ju dock tro att det faktiskt är så att de har kommit till skott. På tiden kan ju jag tycka då. Jag menar hon fyller ändå 32 år i år. Enligt mig så är det hög tid att gifta sig så att hon kan börja fundera på barn och nya arvingar. Jag kommer lätt att följa bröllopet på tv om det blir ett iaf. För en sak är säker, även om jag inte är intresserad av kungafamiljen i vanliga fall, det kommer nog att bli ett oerhört stort och fint bröllop...Så jag hoppas på bröllop så att vi får se massa fina kläder, smycken och håruppsättningar. Jag vet, ibland är jag lite ytlig..;)

Bild från www.expressen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0