Lite mer städning å lite receptskrivning

Denna dag ägnades åt lite städning igen. Jag rensade i skåpet under diskbänken och klippte till ett plastskydd som skulle ligga där. Råkade resultera i en trasig sax men det är sånt man får ta...:) Har dammsugit nedervåningen också, blir grymt dammigt när man är hemma och traskar runt hela dagarna.

Började även skriva lite recept. Det går dock ganska sakta eftersom först ska man klura ut vad det står och sedan gäller det att komma på vad allting faktiskt är...:) En intressant sak är att för mig är vissa recept halva, förmodligen har väl farmor haft den andra halvan i huvudet...*ler*

Nu ska jag nog se ett avsnitt av någon serie och sedan packa ihop mig och gå till gymet så kan jag åka hem med mamma när hon slutar jobba sen.. Idag får det bli bröst och triceps som får sig en omgång med vikterna...:)

Kommentarer
Postat av: Sara K

Jag tycker att du skall baka alla recepten...annars vet du ju inte om du skrivit rätt ;)Inte sant?

2009-02-17 @ 22:50:00
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0